Followers

Sunday, August 1, 2010

Karnival 1 Malaysia...

Semalam sekolah aku buat kanibel  karnival Satu Malaysia..oppss...kanibel ke karnival??hahaha...sorry..cuma kita ni kang kadang2 sebut kanibel..macam karnival jom heboh..bunyi nya kanibel bila kita sebut..tapi bila tengok ejaan kanibel tu dah macam orang kanibal yang makan orang tuh..hehehe..apa2 la kan...

Ya Allah penat sungguh semalam..dari pagi lagi aku dah bejoging ke hulu ke hilir..sampai2 je..set up gerai..walaupun ade budak bantu tapi x cukup..memula kata ada 8 org..at last ade 4 orang je..pastu suh cikgu yg jual..kok cikgu tu xde keje lain xpe la...ben***g betul..sakit betul ati aku..chaos nak mampus..mampus pun x chaos camtu...

tengah2 aku duk setup gerai n terangkan kat budak yang jaga tu..tetiba bhgn pendaftaran tanya buku program..alamak..ade dalam bilik guru..aku jugak yg jadi AJK buku program tuh..aku,...jugak..terpaksa la berlari ke bilik guru sebb org tu nk cepat...

baru je sampai ke tempat pendaftaran n letak buku program..klinik kesihatan yang nak wat pemeriksaan kesihatan plak dah sampai..sape yg kene wat??aku jugak..sebab ade hamba Allah yang letak nama aku jugak..belari plak ke bilik pemulihan..cari budak tolong angkat meja...baru je setel..orang derma darah plak sampai..aku jugak AJK nya...wat announcement suh alihkan kete ambulans nak masuk...pastu g tengok gerai sebab aku ni pun AJK gerai tu yg sibuk kat gerai..tengok progress jualan..keropok mak aku laku tak..Alhamdulillah..laku beb..

sementara mengunggu VIP datang..

pastu VIP dari PPD dah sampai..g bagi buku program plak..belari lagi...petangnya..masa aku tengah amik barang kat kete...VVIP sampai..aku belari ke khemah VIP sampai rupe2nya aku telupa tutup pinti kete..nasib baik kak laila nampak..haru2..

aku sebenarnya x kisah pun bg la 10 AJK pun tapi tolong la jgn bg AJK yg kejenya berjlan serentak masa hari kejadian..boleh pengsan aku kat situ..kalau pengsan sape nak angkat aku ni??? kompem xde sape nak angkat..bior la kat situ bangun sendiri..hahaha..aku ni bukannya seringan bulu pelepah yang orang berebut nak angkat..,hahaha

balik umah dalam kul 5 camtu..terus sambung jahit manik malam tadi..malamnya..pas insyak aku dah terdampar dah..macam paus terdampar tepi pantai..hahahaha...

p/s: paus pun paus la...

No comments:

Post a Comment