Followers

Sunday, August 22, 2010

Amyza??how come??

mesti ade yg tepikir apsal aku guna nama amyza???nak carik glamor ke???
oppsss....n kenapa nama blog aku asyik berubah??
hmmm
ok..first about my name..why amyza?
b'coz my name is Amy Rosmiza..so aku amik depan n belakang nama aku = Amyza...
aku pun macam dah serasi guna amyza untuk dunia maya ni...
bukannya aku giler glamor tau..it is my name..blog ni pun kisah hidup aku..n aku pun ade tulis tentang real story of my life in this blog...

yang kedua pasal apa nama blog aku asyik berubah??..
masa memula aku wat blog ni nama blog aku ialah kehidupanku..so..aku tukar to english as It's My Life..then..beberapa bulan lepas..aku terjumpa satu blog yang sama nama dgn blog aku..xde beza langsung.. It's My Life  Jugak...so..i decided to change my blog name..tapi sebab aku nak wat blog yang mengisahkan aku..aku tukar jadi My Life as Amy..it is my name right..aku nak mintak maaf kalau nama baru tu ade iras or dekat2 dengan nama blog sape2..maaf sangat2..aku memang xsedar..so..untuk tak mengecilkan ati sesape..aku guna my maya name ... My Life As Amyza...so...hopefully this will last 4 ever...ok..di bulan baik ni aku nak mintak maaf kalau ade yang xsuka aku tukar nama tu..maaf ye...

2 comments:

  1. ala..ok pe..nama pena..ske ati ko la nk taruk nama pe..org lain x suke pon..pedulikkn je..cam aku..nama maya aku..enisha..mmg sket punyer xde kna mngena ke...tp aku suke..org x suke..lntak die..ahahaha:k

    ReplyDelete