Followers

Friday, July 30, 2010

Short listed~Vote For Me okay..

apa vote2???...AF??..bukan la..ini bukan rancangan realiti ke apa ke..cuma aku dah tersenarai pendek dalam contest emo face conducted by Lynn...
actually aku saje cuba nasib di masa nak mengaktifkan diri dengan blog walking...sebelum ni blog aku cuma aku sorang je baca sebab aku xtau sangat pasal blogging ni..bila dah godek hari2 internet n blog ni...baru la aku melibatkan diri...tu pun kadang2 miss entry...so..masa masuk contest ni, aku letak gambar masa aku praktikal...

x sangka pulak tersenarai dalam 10 pilihan..and untuk pemenang...kene vote..dah macam AF plak..hehehe...so...sila2 la vote for me yer...kat blog ni..my number is NO. 5..cuma tinggalkan nombor pada ruangan comment je..tq..hehehe...
kalau ade luck dapat le..tq ye..

No comments:

Post a Comment