Followers

Saturday, July 24, 2010

Emo FaCe CoNTeST

tadi aku blog walking n jumpa pasal contest ni..so disebabkan aku skang ni tengah dirasuk  dipengaruhi contest blogspot..sume aku nak join..saje je join..blh tambah kenalan...kalau menang pun best jugak..hehehe....
so..

nama contest ni emo face contest yang dihost oleh lynn. contest ni terbuka sehingga 25 julai 2010..nak masuk contest ni or mane2 contest of coz ade syrat kan..so..syarat untuk ontest ni ialah..jeng...jeng..jeng..: (diambil dari blog lynn)
  • Warganegara Malaysia (senang nak bagi hadiah)
  • Kena Follow Lin supaya senang korang tahu gambar korang terpilih atau tak..
  • Gambar mesti Home Alone..Maksudnyer tiada gangguan orang lain..harap maklum..muahahaha..
  • Gambar korang tu edit boleh,tak edit pon boleh..
  • Korang kene buat satu entrikhas untuk contest ni dan ceritakan mimik muka apa yang korang tengah tunjukkan tu..
  • Jangan lupa letakkan banner yang boleh didapati di sebelah kanan blog Lin tu di Blog anda..(Link kan banner tersebut ke Blog Lin)
  • Due date untuk menghantar gambar anda berakhir pada 25 Julai 2010 ..so...cepat hantar..!!
  • Bila korang dah bersedia nak submit gambar tu,sila paste kan link korang kat comment box keyh..^_^
setelah menepati syarat-syarat wajib tuh..ini la dia gambar yang aku guna untuk join contest ni..gambar ni diambil tahun lepas guna aku punya laptop youcam..

 emosi aku masa ni sedih sangat...
 
masa tuh aku tengah praktikal kat sekolah telok mas melaka..biasala kan....baru-baru praktikal..bila pensyarah datang memantau dan menyelia di tambah lagi dengan ramuan kata-kata yang pedas..aku jadi down sangat masa tuh..sedey sangat,,masa tu aku pikir aku ni tak reti mengajar ke? tak layak ke jadi cikgu??? tu yang tekeluar sedemikian rupe aku tuh..nasib la kan bagi sesiapa yang melihat..hehehe..
sedey beb..bila dikomen dengan kata-kata yang pedas..tapi aku gunaka sume tu untuk bangkit n perbaiki diri..so..sekarang dah ade improvement la ktt..ok berbalik pada contest..
diharap pihak host n hakim mengadili gambar ni eh..hehehe..thanks...

p/s: penuh keberanian ni aku masukkan gambar nih....

2 comments:

  1. wahh~..sgt menarik..^_^
    terima kasih coz sudi join contest nie keyh..
    pict diterima n gud luck..^_^
    :h:

    ReplyDelete
  2. thanks...hopefully ade luck..hehehe :J:

    ReplyDelete