Followers

Thursday, July 8, 2010

Lebatnya Ujan

Semalam ade aktiviti kokurikulum tapi kul 3 tu ujan dah turun ngan lebatnya..kilat, petir sime ade..aku kalau setakat ujan je..aku tak kisah..ni ade pulak dengan kilat petir lagi...pastu murid sume duk kat kelas masing2.masa ujan lebat tu aku pegi menjenguk kelas 5B dalam kabin diorang tengah nak semayang jemaah rupenya..pastu aku g kelas aku kelas 5A pulak..diorang tengah mengaji..bagus la tu..pastu bila ujan dah reda n budak sume dah diarahkan balik..aku pun balik umah..lebat tul ujan...tapi sampai palong dah benti dah..

bila ujan lebat2 ni...aku teringat arwah ayah aku dulu tak tahan kene ujan...kalau dia kene ujan, aku dah risau dah sebab dia mesti akan demam. aku ni pulak kalau kene ujan lebat cam mane pun xkan demam kecuali kalau hujan panas.hujan panas tu bagi aku memang bahaya tul..
papepun..aku suka hujan sebenarnya..best mandi hujan ni...tapi masa kecik2 dulu kalau aku mandi ujan slalu kene rembat ngan ayah..hehehe...

No comments:

Post a Comment