Followers

Wednesday, July 28, 2010

I am SuperWomen ConTest

ha....salam..ni ada satu lagi contest aku nak join..di dalam kesibukan, ketensenan, aku tetap x dapat stop blogging kejap..kejap je pun..contest ni aku jumpa masa blog walking...blog ni di host oleh angelic shoppe..
tajuk contest dia i am superwomen..aku join bukan la sebab nak war2 kan yg aku ni superwomen ke apa..bagi aku, aku rasa sume wanita yang mempunyai pendirian n berjuang untuk diri, keluarga n agama adalah superwomen tak kisahla apa pun kerjaya diorang..lagipun zaman sekarang ni dah banyak wanita yang berjaya yang mane menunjukkan memang diorang superwomen...dan melangkaui anggapan kuno yang wanita ni over lemah...lemah lembut memang tapi kuat beb...mental n fizikal..hmmm..macam dah mengarut je aku nih..ok berbalik kepada contest ni ye...

di host oleh angelic shoppe
akan berakhir pada 29 julai 2010..
syarat2 contest ialah:
  • Terbuka kepada semua kaum hawa di seluruh Malaysia
  • Buat entri bertajuk I AM SUPERWOMAN CONTEST, dan letak gambar korang. 1 gambar saja (mesti gambar sendiri, tak boleh gambar orang lain) n gambar tu mestilah memenuhi syarat2 berikut;
  • - Mesti pakai make-up (tak kira nipis atau tebal,pressed powder je pun kira make-up jgk kn.hehe. sebab seorang superwoman mesti RAJIN untuk merapikan diri). Kalau rajin, bole list kan make-up yg korang guna dlm gambar tu
  • Be my Follower & Letak banner kat atas tu dkt sidebar anda.
  • Entri berkenaan mestilah di link kan terus ke contest ini.
  • Tag minumum 3org kwn anda.
  • Tinggalkan nama & link dkt comment entri ni.
so..ni aku wat entry tentang contest ni la..apa nak cite??aku ni mula belajar pakai maskara dari mak aku..hehehe..mak aku yang kuat melawa lak eh..hehehe..she is my superwomen...very proud to have her as my mom..sayang mak..hehehe


gambar yang aku nak guna ialah gambar aku masa nk keluar jenjalan bulan 4 ari tu kalau x silap...masa ni aku pakai foundation tia amelia, 2 way foundation silky girl, maskara dari avon, eye shadow avon n lipstik colour brown sugar dari avon (dah macam promosi plak)

untuk contest ni aku nak tag sume follower aku n sape2 yg blog walking n baca entry ni...n disebabkan kene tag jugak tiga orang, so...aku tag..
  1. icee yah
  2. jee yunus
  3. ika
so..ni la dia hasilnya entry ni..good luck to myself..hehehe

2 comments: