Followers

Thursday, July 1, 2010

Handphone Oh handphone.....

Hye...
korang sume ade handphone tak?mesti ade kan...kalau zaman aku sekolah tu..masa belajar kemahiran hidup tajuk keperluan dan kehendak, handphone tergolong dalam kumpulan kehendak..tapi zaman skang ni di tahun 2010..handphone dah jadi keperluan yang sangat penting..dengan adenya handphone, kita boleh berhubung dan berkomunikasi dengan pantas...kita boleh menyelesaikan sebarang urusan dengan pantas..betapa penting handphone kan...

sampaikan budak-budak seawal umur 3 tahun pun dah tau guna handphone n ade yang dah ade handphone hadiah dari parents kan..murid-murid aku punya handphone pun lagi canggih dari aku..masa aku guna handphone lama warna hijau tu..boleh pulak sorang budak ni cakap..."hahaha..handphone cikgu handphone 200"..uishhh..kecik ati tul aku..tau la handphone flip aku tu dah goyang-goyang..warna pun dah tanggal-tanggal..tapi tu aku beli guna gaji pertama gstt aku..pastu dapat je gaji ari tu aku beli yang baru...
tapi camne mahal pun handphone aku..dah jadi habit aku cuma kelek handphone aku malam-malam je..siang2 aku xbawak handphone ke kelas..so..sape2 call memang aku xtau..maaf la ye kalau waktu bekerja korang call tapi aku xangkat..sorry sesangat...

p/s: hp penting n perlu dibawa ke hulu k hilir in case of emergency..i know that..but still i can't change my habits. need to change slowly ... (^_^)

No comments:

Post a Comment