Followers

Saturday, July 10, 2010

Lambat Lagi...

Last thursday, aku g jemput mak aku kat umah makngah (sepupu ayah aku) yang bakal mengahwinkan anaknya minggu ni.., then aku pun tengok la pelamin yang masih dalam pembinaan..aku pun tanya si bakal pengantin tentang pakej dan harga andaman..pengantin pun bercerita dia amik pakej yang termasuk sekali dengan pelamin, khemah n meja makan beradab, gambar 4 roll, kek 2 tingkat untuk acara potong kek, kad jemputan kahwin n baju 9 pasang pada harga RM3400..wow..agak murah la pakej tu bg aku..hehehe..aku pun berkira-kira dalam ati je la...

pastu masa nak balik tu singgah kat khemah makan pengantin tu tengok mak andam pasang hiasan kat khemah plak..pastu mak andam tu pun tanya bila nak kawen?nanti ambik la saya jaadi mak andam ye...baru je aku nak menjawab dengan sopan "lambat lagi kak"...tapi.....mak aku yang ade kat belakang aku dengan pantas dan tegas terus menjawab "Lambek lagi..dio ni baru kojo"...dalam ati aku..hahahahaha.....baru nak berangan dah kene potong..hehehehe..sabo je la ain (ain ialah namaku di rumah n blok 20)

xde la tuh de...
p/s: memang lambat lagi pun coz nak kene kumpul duit dulu..hehehe

No comments:

Post a Comment