Followers

Monday, October 11, 2010

Topik Hangat...Bikin Panas!!!!

Banyak sangat topik hangat lately..hahaha...saje je..
semalam aku posted 1 status in my facebook...

melihat kawan2 ade rumah, ade rumah tangga @family..
wat aku terpikir..
adakah aku berpeluang memiliki semua itu????

feedback..uishhh..banyak...bukan pe..cuma macam xleh trima yg aku dah suku abad..tu je masalahnya..bila drive kete..ade 1 moment aku rasa macam x percaya yang aku tengah drive kete aku (kete utang ngan bank)...

pastu ade satu soalan masa fly.fm pagi show..wake up ur brain..ni soalan yg lepas..dah ada yg menang pun..org tu dapat 2000 ringgit malaysia..masyukkksoalannya ialah... what do malaysian women do the most than man?...macam2 jawapan ade..last2 ade yg dapat..upenya jawapannya ialah..live longer..kenapa org laki ramai yg mati awal??aku penah dengar org cakap....pompuan @ isteri hidup lama sebab slalu lepaskan apa yg terpendam dengan "berleter"..org laki plak makan dalam n sentap..pastu xtahan dengan leteran..hahaha..xtau la betul ke x... 

2 comments:

  1. emm...
    kdg2 tu mcm logik juga kan... :)

    ReplyDelete
  2. betul tu..kalau pkir balik..macam logik..hehehe

    ReplyDelete