Followers

Tuesday, October 26, 2010

JaLaNNNN

weekwnd aritu pas amik ubat aku g umah angah aku..pastu sabtunyer aku ajak mak, angah, nagn adik aku jalan2 melaka kejap..cadangnya nk naik eye on malaysia ngan river cruise tapi disebabkan anak buah aku kecik lagi, so..x jadi la..dia pun dah wwat muka bengang dah sebab kene duk dalam stroller,...so,,..pas pegi kat air terjun depan bangunan merah, aku ajak diorg minum cendol tepi sungai tu..pastu pegi bergambar kat runtuhan A Famosa...then..pegi dataran pahlawan..lat skali g jusco..hahaha...wajib tu..cuci mata je..sempat gak la aku rembat jam 1...slalu aku asyik beli jam 10 hengget je..pakai 3 bulan rosak..so kali ni hopefully tahan lama...




















tengoklah muka fira yang moyok sebab kene duk dalam stroller..kalau angkat, dia senyum plak...macam2...

No comments:

Post a Comment