Followers

Friday, October 29, 2010

3 Idiots

aku baru setel tgk cite 3 idiot..best giler citer tu...memang thumbs up.
cite ni dah lama kuar dah..aku je yg baru berkesempatan tgk..
oppsss....sori sebab tak bagi salam
salammm....
okey..ni cite industan sebenarnya..

nak tau x..aku xtau la tahap fanatik ke apa hindustan aku ni..masa aku g beli handbag tu..masa yang sama ade satu family hindustan ni..memang diorg speaking hindi...dannnn...aku paham sume yg diorg cakap...antara diorag cakap" bag ni sesuai untuk awak"
hahahaha...nasib bek tak ngumpat aku..hahaha..parahhhhh

okey..balik pada cite 3 idiots ni..walaupun tajuknya idiot tapi 3 orang ni pandai..belajar kat kolej kejuruteraan..terutamanya awatak utama aamir khan..memang genius..so fun...
best..
owh... I MISS PHYSICS SO MUCH....BILA LA NAK DAPAT CHANCE AJAR FIZIK BALIK NI...
hajar memang betul... PHYSICS IS BEAUTIFUL....

No comments:

Post a Comment