Followers

Tuesday, October 19, 2010

Anak..anak..anak...

hmm..ramai dah member @ kengkawan aku yg ada anak...yang paling latest ialah lindaa member masa form 4 n 5..baru je selamat melahirkan baby boy seberat 3.1kg pada 18.10.2010...
dan member lain..ramai yg tengah berisi.....
tahniah pada semua...
hujung tahun ni ramai palk yang mendirikan masjid..
tahniah jugak..
moga kalian bahagia dunia dan akhirat...
aku???
masih dalam ketakpastian...hape?bukan aku dah ada bf??
memang la tapi inikan orang betunang boleh putus, kahwin boleh becerai..apatah lagi aku ni yang masih xde ap2 ikatan...
so..
from now on...
i'll just be happy by loving my two lovely cutey adorable nieces....miss them a lot..yang fira tu leh gak aku g jengok once in two weeks..yang aleesya sebulan sekali la..jauh..kene ade bajet cantekk dulu baru leh g KL...
now both of them dah tumbuh gigi..fira 15.10 ari tu dah genap 9 bulan n kebetulan jatuh pada ahri sama dia lahir iaitu jumaat..aleesya plak..30hb ni genap 9 bulan....
masa pantas berlalu..kejap je dah 9 bulan.....
this are my lovely nieces...so cute right??
 both of them masih dalam pantang..termasuklah mama-mama diorg..


setelah kedua2 mereka berusia 7 bulan..masing2 dah pandai berposing sakan bila nampak kamera handphone...

No comments:

Post a Comment