Followers

Monday, November 1, 2010

November yang sangat busy..poning kepalo den!!!

Hari ni 1/11/2010...
hari ni jugak aku bermula buat macam2 keje..jumaat lepas aku dapat 3 surat edaran
  1. surat untuk jadi penguji pengakap tahun 4 keris gangsa yang akan berlangsung pada 11-13 Nov 2010 di kem  rekreasi Pasir Besar --> yang ni aku suker..memang minat giler ngan pengakap ni..paling aku suka masa camping budak ni masa diorang jalan kembara yang mana akan diakhiri dengan mandi sungai..hahaha..walaupun sungai tu tak bersih sangat pun..tapi best ooo...sampai x sedar diri..hahaha....
  2. Yang keduanya..surat yang xbrape nak syok sebab kene g kursus..aku kene g kursus KSSR di PKG Gemencheh pada 8 dan 9 Nov 2010. ni pasal mula tahun depan..silibus dari KBSR akan jadi KSSR. yang malasnya sebab kene wat presentation silibus masa tu..-->  aku suka gak sebenarnya memandangkan aku memang nak tambah ilmu pasal sains sekolah rendah ni..
  3. Ni yang ketiga ni yang paling susah..aku dapat surat edaran pasal kem membaca 1 malaysia..mulanya aku ingat surat pemberitahuan je..bila baca punya baca..punya baca..baru la aku paham..rupe2nya aku kne wat program yang berjalan selama seminggu tu..mula 8-12 November 2010..kene wat paper work n rancang aktiviti untuk seminggu --> ni pulak sebab aku guru nilam..memang bagus pun sebab dapat pengalaman tapinya....penat oooo...hari ni pun dah macam nak kene serang migrain...
  4. tup tup kul 10.40 tadi guru besar panggil aku cakap aku kene jadi S/U HARI Q....argghhhhhhhhh..tolongggggg..ni yang paling menakutkan....haiii..nak buek macam mano..bak kato orang..awak tu penyapu baru..sobab tu la kono sapu sumo..soba yo la..nak tak nak  terimo jo la...
haaaa..itu aktiviti kek sekolah yo tu..tak temasuk aktiviti yang dah membuak buak dalam kepalo otak aku nih..dah x sabar2 nak keluar dah..macam nak melotop dah...

  • 26-28 hb November aku dah rancang 1 family vacation kat cameron highland..mintak2 along jadi la pegi..baru best..kalau along tak dapat g, x best la.....aku dah siap book hotel dah..kat natasya resort..hapofully ok la bilik apartmentnya..
pastu 17hb ni raya haji plak..best2..raya raya raya...
kesimpulannya dari segala yang di atas..hahaha..buatlah dengan sabar....cubalah ikhlaskan diri..moga semuanya berjalan lancar dan diberkati..aminnn

2 comments:

  1. ui hai mie, giler pack xtvt ko......takut aku nak jd cikgu

    ReplyDelete
  2. hahaha..pening oo..tu yg xbrape sempat nk update blog panjang2

    ReplyDelete