Followers

Tuesday, November 16, 2010

Dinner Staf SKSK

Last night..tempat keje aku ade majlis makan malam sempoi..hahhaha...
kat Gemas Golf Resort...mane ntah tempat tuh..aku try searh guna google map..pastu nampak peta nya macam tau..rilek je lagik..iap tolong mak menjahit lagik..tengok jam dah pukul 7.30..masih lagi xbergerak untuk bersiap..rilek lagik..hahahah... -- >> kau ingat dekat ke tempat tu amyza oiii???
ni lah masalah aku yang ketara..suka anggap sempat..hahha
kul 8.10 baru aku gerak dari umah..singgah Shell jap isik minyak kete..kang tak lepas balik kang..pastu...jalan je la...nak laju xleh sangat sebab ade lori banyak... -->> dalam tak laju tu 120 km/h gak la aku tibai..hahaha
sampai je kat taman sungai gemas tu siap sesat2..nasib baik tanya sorang budak tu ngan aci tuh.. (mekasih)
kalau tak aku nak temasuk dalam kebun dah...
masa aku sampai GB tengah berucap...alamak..lambat lagi plak makan nampak gayanya ni..
tunggu...punya tunggu...punya tunggu..punya tunguuu....
akhirnya GB abis berucap...
tapi tak jugak boleh makan...
ade penyampaian adiah plak...aduiiii...lapar dowh...
pastu makan timmeeee....
simple je..nasik ujan panas ngan kari ayam..alamak dinner apa ni? sempoi nak mampus..nasib bek aku tak melaaram kalau takkk...kene gelak je la aku nih...
majlis settle dalam kul 10.30 malam..aku masa tu bukan main rasa berani lagik nk balik...tetiba ustaz marzuq..takutkan aku..cakap ade benda bejuntai2 kat jambatan PB..aku takutttt....
walaupun aku tau benda tu mungkin kain ke..apa ke...tapi ntah la..takut dowh...aku tak tunggu dah..aku pecut je..bukak radio kuat2..tipon sane...tipon sini..nasib la..bil nak melambung--melambung la..tak pedulik dah...
hahahaha
bila ingatkan balik..aduii...cam over react plak aku nih..tapi aku seriously takut bukan main2...
hehhehe
dah kantoi dah penyakit aku nih..hampeh tul..

No comments:

Post a Comment