Followers

Friday, November 12, 2010

Jamuan AKhir TaHuN :)

hmmm..dua minggu je lagi sekolah..tolak cuti hari raya..tinggal dalam lebih kurang 4 hari je lagik sekolah...
sedar tak sedar...pejam celik...pejam celik....DAH SETAHUN DAH AKU JADIK GURU TERLATIH....
rasa macam sekejap je..rasa macam masih baru lagi aku kat sini...rasa macam tak percaya...macam2 rasa ade...
i like this job :))))

macam baru semlam aku melapor diri..
macam baru semalam aku cari meja dalam bilik guru...
macam baru semalam aku segan-segan...
betul la...zaman sekarang masa berlalu dengan pantas..semuanya berlaku dengan terlalu pantas...

kini...

dah tiba hujung tahun..tiba jugak waktu guru-guru kelas buat jamuan akhir tahun..aku tak terkecuali....
aku pun wat jugak for my 5 ARIF pupils...
so..jamuan aku simple je..
menu :
bihun goreng
hot dog @ sosej
kek coklat
ayam goreng KFC
fun fries KFC 
air minuman
keropok
** bi untuk budak..untuk guru sama jugak cuma cikgu xde fun fries tapi ade sambal tumis...**


 for next year..insyaAllah ade perancangan yang lebih details..so for my first experience..boleh la kan...hehehe..kat atas tu la kek nya..baru je siap tadi..kek coklat kukus..so moist...

p/s: thank to kak laila kerana ajar aku wat kek,....

No comments:

Post a Comment