Followers

Monday, November 22, 2010

Kisah Kelmarinku....

cewah..cewah..tajuk dah agak2 jiwang karat dah..hehehe....oppss..maaf ye..ni bukan kisah cinta monyet ke cimpanzi ke...
sebenarnya aku nak cite pasal ari tu..n sebenarnya pun memang semalam nk post entry tapi tak terpost..so..hari ni la bru nk post...tu yang tajuknya dah macam syahdu je tu...
as usual..aku pegi keje pepagi buta...sekali ngan orang g kebun...drebar2 lori..
pastu siap syok sendiri lagik dalam kete..hahaha..sambil melayan fly.fm dengan celoteh dj nya yang menarik, wat aku tak kering gusi...

pastu sampai kat simpang nk ke sungai kelamah dari arah pasir besar tu..ade satu lori besar tergolek ....mungkin telebih lajak sebab berat sangat masa nak keluar simpang tu kot....

pastu habis je sekolah, aku gerak ke Tampin nak jemput mak..pastu nak repair alignment kete aku..harap sangat tak de benda lain yang rosak..tapi aku pun xpaham apa yg orang tu buat..tak pernah aku wat alignment balancing sampai 2 jam lebih...aku sampai kul 3.30petang..kul 5.45 petang baru dapat kete..aduiiii...wat org risau je...aku ingat ade benda lain yang rosak..sebab aku ade suh cek benda2 lain gak sebab aku nak travel next week..mungkin sebab tu la kot..sabo je la..dah la tempat tu renovate..panas..muka dah buhsan nak mampus dah....nak wat camne..sabo je ler....

No comments:

Post a Comment