Followers

Sunday, November 7, 2010

Kursus kursus kursus...


Esok aku kene g kurus kursus selama dua hari kat PKG Gemencheh..aduhh...dengar cite member2 yang dah g kursus tu siap kene wat RPH plak...aduh...
aku suka sebenarnya sebab bila g kursus ni dapat tambah ilmu dan kenalan..
nanti kalau ada apa2 senang la..contact je member sekolah lain...
kene la pandai bergaul....
aku ni pandai bergaul x?

entah la..yang aku tau kalau x memula nk kenal..aku la manusia yang kononya sopan...pemalu dan ayu..hahaha..pastu.bila dah kenal..hampeh..hehehe
aku risau sebenarnya..sebab esok dah start program kem membaca 1 malaysia yang mana aku adalah SU nya tapi aku dua hari xde..hopefully berjalan lancar la..RPH aku x siap lagi ni..memang tak tido la aku nk menyiapkan menatang tuh...

last week ari rabu aku wat presentation tentang program esok..nebes giler..first time present kat cikgu2 senior ni..tak tau la apa pandangan diorang kat aku..aku kalau nebes nervous..mula la cakap laju je..memang aku cakap laju pun.....
yang paling ketara ialah susunan ayat aku akan jadi tunggang langgang..macam orang kantoi BM SPM..hahaha....
pastu siap jujur plak tu "sebenarnya saya beru siapkan malam tadi nih"
hahaha..apsal la jujur sangat pulak....
akak tu siap cakap..pekung tu jgn dibukak..hahaha
yang sorang lagi cakap " tak matang lagi ni..maklumlah paling muda"
oppss..yeke tak matang??
korang rasa aku dah matang lum??

yang atas tu masa aku kat UPM dengan wawa...ni tahun 2007 kalau xsilap...yang  bawah tu gambar aku yang terbaru...
korang tengok la perubahan aku..berubah ke?hahaha..entah la..dulu aku tak suka perubahan..tapi suray penah cakap..manusia akan berubah..now..aku rasa aku tetap aku..xde yang berubah...mungkin penampilan aku berubah..hanya ke tempat kerja..di luar..aku tetap adalah aku yang tak pernah berubah..yeke?? rasanyalah..
hahahaha
mula la aku nk lari dari tajuk tuh,..hehehe
ok la..sampai sini je lah ye..aku nk siapkan RPH nih..memang tak tido aku malam ni.....aduiiiii....

p/s: jangan la ikut jejak langkah aku yang suka wat benda last minute ni..hehehe,...ni memang aku..dari dulu sampai skang....

No comments:

Post a Comment