Followers

Thursday, September 30, 2010

.Makan..Makan..Makan...

Makan dan aku tak dapat dipisahkan...korang boleh ke berpisah dengan makan???boleh ke??mesti tak boleh kan?
hahaha....sejak last week dah start dah..open house..umah kakak aku ari sabtu lepas..penat sungguh aku..orang datang..aku tengok...orang balik...aku makan...pastu org datang balik...aku tengok balik diorang makan..pastu diorang balik,..aku makan lagi...dan seterusnya sampai dah xde orang datang...hahahaha....tak senonoh sungguh..

start sekolah this week..mula ari selasa kantin sekolah wat open house..ke open kantin???lebih kurang la kan...

pastu semalam ari sabtu pra sekolah pulak..jadik open pra...hahaha....sedapp...ade satay, mee soto, soto nasik, nasik lemak..uishhhh...memang thumbs up.....tengah2 makan..ade plak orang datang bagi taklimat program kebajikan dari cuepacs..kira macam insuran tapi lain sebab ni untuk kakitangan awam je n ada kelebihan skit dari insuran biasa..aku pun join la disebabkan orang yg bagi taklimat tu tak mendesak untuk masuk..aku kalau kene desak2 ni aku tak suka..hehehe....lagi satu aku pun memang xde skim insuran pape pun.....

tadi plak open kelas 1B..kelas kak laila...wusshhhh...sedapnya laksa johor kat laila..dengan spiral goreng...pastu ade pusing nestum..nyummm..nyummm.sedapnya...i like nestum...memang sedap la kak laila masak...ptang tadi plak...open umah kak zu..hahah...first time aku makan laksam kat umah kak zu..sedap upenya laksam ni..aku ingatkan kuey tiaw..hahaha...

esokkk..ade jamuan raya plak..aku mane de baju raya...pakai je la baju tak raya esok..haha...
pendek kata..minggu ni...makan....makan..makan....
walaupun tonsil aku ni bengkak..tekak perit..hidung tesumbat sebab selsema..badan panas...(cakap je la demam kan..senang cite...)....tapi bila makan free....makan..tetap makan....
sampai ada yg cakap aku kalau bab makan mesti ada..tgk badan la beb..hahahaha.....kalau xmakan..susah plak kan..tapi kalau aku tak makan..orang pelik plak...so, nak elakkan orang pelik..kene la aku makan..hahaa
jom  makan....

p/s: lupe plak..ade satu lagi..jumaat lepas ade open bilik guru @ pot luck bilik guru..masyukkkkk

2 comments:

  1. jgn terlebih makan, nanti saiz badan melambung naik

    ReplyDelete
  2. hehehe..saiz ni memang dah over pun..camne nak turunkan eh?

    ReplyDelete