Followers

Sunday, September 26, 2010

Jubli Perak....

Hye...sangat lama x update blog ni..memang hari2 ada rasa nak update tapi bila teringat takleh n xdapat follow blog orang tu..aku terus hilang mood nak update blog..hari ni nasib bek ok je rasa...kalau tak blog aku yang dah bersawang ni akan jadi sarang kumpulan labah-labah la nampaknya...kene bersihkan la dulu nampaknya...


jubli perak??hmmmm..actually hari ni my birthday....


happy birthday to me....
happy birthday to me..
happy birthday dear amy..
happy birthday to me.....



hehehe...tak malu betul wish birthday kat diri sendiri kan,...hehehe...
aku nak ucapkan lots of thanks to all that wishes me happy birthday...this is the first year i got lots of wishes throuh facebook..eventhough only aout fifteen..but this is the first year i got that much...after 25 
years..hehehe...thank you all...


i remembered the first time someone celebrate my birthday was in 2002. i was in form 2..my frens...suraya, siti fatimah, yahaiyu, lizawati, siti mastura..they was so kind colected money n buy me a cake..i'm so touched at that time....that was the first an the last cake i received..hehehe...


aku tak kisah sangat sebenanrnya...ada kek ke x...umo tetap bertambah..hehehe..cume skang dah rasa tua dah...dah suku abad..kalau ade company yg ditubuhkan tahun 1985..skang ni dah sambut jubli perak dah...baru nak bertapak kerja...


Aku jugak nak ucapkan terima kasih banyak2 to all my parents..my mother n my late father..kerana melahirkan aku dan mendidik aku menjadi insan yang agak berguna skang ni...terima kasih banyak2..


apapun..today.i hope i will have a successful life n job..semoga berjaya dunia dan akhirat....thanks..
tataa...
p/s: wish birthday jugak pada yang sama birthday dengan aku..HAPPY BIRTHDAY...

2 comments:

  1. happi birthday... semoga panjang umur dan berjaya dlm apa juga yg dilakukan.. :)

    ReplyDelete