Followers

Tuesday, September 7, 2010

Selamat hari Raya....

InsyaAllah lagi dua hari lagi umat islam akan merayakan kemenangan kita dalam perjuangan menahan lapar dan dahaga dan segala macam nafsu yang ada dalam manusia selama bulan puasa ini...bermakna..Ramadhan yang mulia ini juga akan pergi meninggalkan kita dan datang kembali tahun hadapan..semoga kita dipanjangkan umur untuk bertemu lagi dengan Ramadhan tahun hadapan...
Malam esok...penyampai mohor besar raja-raja akan menyampaikan bila tarikh hari raya Aidilfitri..jadi dikesempatan ini....aku @ saya....ingin meminta maaf jika ade terkasar bahasa sepanjang aku menegendalikan blog ini...
Selamat hari raya maaf zhir dan batin kepada semua FOLLOWER dan semua yang membaca blog aku ini..terima kasih atas sokongan kalian...


***Kad ni aku edit using Photoshop..***
Sambil tu..silalah nikmati lagu raya yang mengusik kalbu ni..bagi yang memandu pulang ke kampung..berhati-hati dijalan raya...


Dendangan Siti Nurhaliza...
source: youtube.com

Yang kat bawah ni pulak lagu raya versi hindi..dalam cite yang dilakonkan Oleh Hero pujaan aku..hahahah...Salman Khan..dalam filem tumko na bhool payenge(kamu tidak akan dapat kulupakan) tajuk lagu ni EID MUBARAK yang bermaksud selamat hari raya...enjoy...

2 comments:

  1. selamat hari raya....
    semoga ber bahagia bersama insan yang tersayang

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya..terima kasih..setiap tahun memang bahagia dgn mak..hehehe...

    ReplyDelete