Followers

Friday, September 17, 2010

Malam Jumaat????

Bila korang dengar orang sebut malam jumaat apa korang fikir??haaa..jangan pikir kotor yang bukan-bukan arrr...mesti macam-macam korang pikir kan..orang kita ni dah biasa ditanamkan dalam minda yang malam jumaat ni lain dari yang lain....
kenapa lain????haaa..lu pikirla sendiri (pinjam jap ye nabil..hehehe)
ok..biar aku bagitau..


pertama...malam jumaat ni la kebanyakan masjid/surau/individu akan mengadakan bacaan yassin..kenapa? malam lain xboleh ke??boleh jer..cuma macam dah biasa bacaan yassin malam jumaat..


Kedua... malam jumaat ni la orang yang dah kawen..oppsss..aku tak kawen lagi..xtau nak cite..hahaha..ok..skippppp


ketiga...malam jumaat ni jugak la...TV nak tunjukk macam2 cite yang aku takuuttt tak berani nak tengok....apsal mesti malam jumaat??malam lain xboleh ke?? boleh jatuh jantung aku ni tau..."takajuit wak ang"


tu la...antara kelainan malam jumaat..kenapa pulak la ari ni aku nak wat entry pasal malam jumaat??sebab...
malam ni kan malam jumaat..dan otomatiknya malam ni lain dari yang lain..
nak dijadikan cerita..aku lupa la plak malam ni malam jumaat..maka aku yang penakuttt tak brape nak berani ni dengan tak sedarkan dirinya berjalan merayau sampai kul 12 malam baru balik rumah..uiiii..dah berani sangat ke??


mesti korang pikir..kemanalah  gadis perempuan melayu terakhir macam aku ni merayap malam-malam sampai kul 12 kan..


tadi aku sebenarnya g umah Ana yang tolong repair laptop aku ni sebab umah dia ada kenduri kesyukuran...aku g ngan Mai..pastu balik dari umah Ana dalam kul 10.30pm....aku lepak umah Mai plak..cerita punya cerita sampai kul 12 malam..aku pun mintak diri la..walaupun mai taknak pun diri aku..aku nak gak mintak...hahaha
dah nak sampai umah dalam seminit lagi baru aku tesedar malam ni malam jumaat..giler kau..aku yang tengah berani tetiba jadi kecuttttt...


haaaa...skang ni masalah aku yang kedua dah sampai..aku ni kalau dah lebih 12am tak jugak tidur lagi..makanya aku susah nak tido..dan kalau aku tak tido jugak skarang..esok.aku susah nak bangun..kalau aku susah nak bangun..aku nk g keje camne esok???aduiii
masalah..masalah....


esok balik dari sekolah aku nak gerak g umah along aku kat gombak..dah lama tak jejak bumi KL..sejak aleesya berumur sebulan..ni baru nk pegi balik..dah 7 bulan dah....ok...
esok tak dapat la nak wat entry coz nak berjalan...
I'll be back on Sunday..wait for me dear...


p/s: tido dulu ye..baca doa tido..salam....

No comments:

Post a Comment