Followers

Tuesday, June 29, 2010

Sedapnya Tido...

sejak dah abis cuti sekolah n mula bekerja ni..aku jadi makin cepat tido..pukul 10 malam je dah mengantuk sesangat...n..aku ni kalau dah mengantul dalam otak aku satu je..bestnya tido pastu aku akan terus telelap...dah slalu sangat aku tido pakai spek ni..hahaha..nasib bek spek tahan..kalau patah..kopak la poket aku yang xbrape nak tebal nih..hehehe

pagi2 bila nak keje plak mesti ngantuk..kat bilik guru masa tanda buku pun ngantuk..nak balik pun ngantuk..apa lagi..terus la tebayang-bayang la tilam, bantak ngan bantal peluk aku..uishhh..bestnya kalau dapat tido ni..hahaha...

kalau kat umah ngantuk xper gak..yang paling aku risau kalau tengah drive maun becium nagn belakang lori..uishhh..simpang malaikat 44..jangan la kene camtu...

ni malam ni kang nak tengok desperate housewife pun mesti struggle gile tahan mata ni..hahaha..tapi camne pun kene tahan gak...penting tu..hahaha..

p/s: asyik minum kopi je..muka aku pun dah macam kopi dah..hehehe

No comments:

Post a Comment