Followers

Tuesday, June 15, 2010

Blog Bermuka Baru..

Dari Semalam aku mengedit blog aku ni..bukan apa..muka blog aku yang dulu tu cam skema je..bila tengok blog orang lain bukan main cute lagi layout aku pun rasa nak jugak ubah muka blog aku ni..so..malam tadi sampai kul 4 pagi n pagi ni sambung lagi eedit blog..akhirnya siap jugak..cuma nak edit bahagian gadget je.yang lagu tu xde bunyi plak..nak kene usaha sikit lagi..biasa la..budak baru belajar la katakan..

so sekarang ni aku nak berterima kasih kepada blog n laman web yang aku gunakan untuk edit blog aku...kalau xde blog-blog ni memang aku xtau cam ne nak edit

  1. laman untuk layout yang comel n cute
  2. laman untuk widget yang cecomel
  3. animation yang cute
untuk layout ni banyak aku try..yang aku rasa cam best n cute tapi ade masalah tang gadget..so ni yang last yang menarik minat n sesuai..lagipun aku memang suka warna blue pink yang akan menghasilkan purple..so cute...

so..hopefully you all will leave comment n shout at the shout box
thanks for viewing my blog...

2 comments: