Followers

Thursday, June 17, 2010

Oh..Cuti..Oh..Cuti....

..Hari ni dah 17hb Jun..maknanya tinggal tiga hari je lagi cuti sekolah selama dua minggu ni nak abis..masa memula cuti ari tu macam-macam aktiviti aku rancang..nak g KL umah along la...nak g UPM jumpe idza n kengkawan la...nak g jalan-jalan melaka la...tapi...bila dah dah cuti..satu persatu rancangan terpaksa aku batalkan...ade sahaja halangan yang mendatang...memula tak jadi g umah along....pastu x jadi g UPM...pastu x jadi g jenjalan Melaka..dan sampai hari ni...aku cuma duk umah sahaja..minggu pertama cuti..4 hari kaki aku x jejak tanah..5 hari aku x bawak pun kete...kebosanannnnn.....

Nak g pusing-pusing palong pun aku dah xde mood dah..sabtu n ahad last week ade la g kenduri kawan kawen, betunang...pastu g kelas tekwando..tu je la aktiviti aku...

x aku sangka..masa dah keje lagi la aku xde aktiviti....dan sekarang cuti dah nak abis

Naik sekolah ni kene bincang soalan exam...kene panggil dua orang budak yang x dapat amik exam sebab chicken pox..kene postpone bincang soklan exam ngan kelas 3A n 4A....

Kene g spital tuanku jaafar..kene amik CRK..kene ngajar..rasanya..nanti bukan budak je lemah gelamai pas cuti..ddengan cikhu2 skali lemah gemalai...

harapnya2 semangat aku nak mengajar kembali membara menjelang ari ahad ni...chaiyok2....

3 comments:

  1. amy...sll buat blog walking..pastu ko follow blog org n sll komen..nant sure dierog sll dtg blog ko,jd follower and sll comment...;)

    ReplyDelete
  2. yeke...aku pun baru nak start blog walking..mekasih ye jee...

    ReplyDelete