Followers

Tuesday, March 16, 2010

Wayang...

Petang semalam aku kuar dengan bf aku g tgk wayang kat kiara square bahau..dah beli tiket ingatkan dah lambat tapi rupenya jam org tu lambat..kene la tunggu dulu baru leh masuk..masa tengah menunggu tuh...tetiba aku ternampak 3 orang teruna..cehhh...yang macam aku kenal sangat..huhuhu..aku pandang sorang2..opppsss..ruper2nya mereka adalah anak murid aku masa aku jadi GSTT kat SMK PAlong 2 (F) pada tahun 2008..huii..dah besar dah bebudak nih..siap tanya lagi cikgu watpe kat sini?baru nk tgk cite tuh ke?kitorg baru je abis tgk..kantoi sangat2...aku tak penah kantoi lagi setakat hri semlam..hadoiii..pastu diorg tanya tgk ngan sape..siap salam lagi tuh..then diorg cakap yg diorg tengah sambung form 6..hopefully diorang berjaya msauk U pas STPM tahun ni..yg paling aku segan tuh..si faizal tuh yg merupakan class monitor dia dulu siap cakap..weh..jomlah..kacau daun cikgu je..hahaah..haduiiiii..nasib la..xper la yeer..ade jodoh cikgu nanti, cikgu jemput datang kenduri ye..jgn x datang plak..hehehe..malu i....
besiap..nk g jenjalan..dah 3 bulan x kuar sesame..hehehe

No comments:

Post a Comment