Followers

Saturday, March 20, 2010

The Biggest Loser..

Hye...hehehehe..tajuk entry cam gempak je kan..bagi yang membaca blog aku ni n lebih tua dari aku..aku mintak maaf sebab guna kata ganti diri "aku"..bukan aper aku ni sebenarnya hormatkan orang yg lebih tua..slalunya aku bahasakan "saya" bila berdepan tapi sebab ni kira macam catatan harian or diary, makanya aku lebih selesa menggunakan aku..ok..

ok..berbalik kepada tajuk entry aku yg ni..hmmm..aku memang sangat suka cite the biggest loser kat channel HMK..al maklumlah..aku ni dah tergolong dalam golongan over weight..tapi aku paling suka versi amerika..yg the biggest loser asia ni xbrape nk kick...hehehe..tapi tetap aku jugak penonton setia..

setiap kali tgk rancangan tuh..aku rasa nk bersenam..tapi bila cite tuh abis je..dah ilang rasa nk bersenam tuh..camne ni?nk g fitness first pun x dapat coz hanya ade di lembah klang..jauh giler..nak wat sendiri xtau camne nk mula..hmmm..org yg masuk TBL tuh dia dah blaja camne nk bersenam n jaga makan so dia tau camne nk wat kat umah..aku ni tetap dengan tabiat makan yg x sihat nih..ntah bile nk kurus..badan makin lama makin berat..bukan makin ringan..hehehe

entahla kan..arwah ayah aku cakap selagi ade selera makanlah..nanti dah xde selere, nk makan pun xdapat..betul jugak tapi salahnya kat aku coz x makan berpada-pada..haaa..inilah akibatnya..meranalah badan..aku takut sangat bila tgk pak sedara aku meninggal sebab kencing manis...harap2 aku xkena penyakit tuh..n harap2 aku punya keazaman yg kuat untuk ubah tabiat pemakanan aku..sape ade cadangan?pleasee help me....

1 comment:

  1. salam...oit ingat aku lg tak..kalo rajin singgah2 la kt page aku...

    ReplyDelete