Followers

Friday, March 5, 2010

Pengakap....

Aku suka aktiviti ko-kurikulum selain sukan..sukan aku suka gak tapi macam sukan lontar peluru, lempar cakera je la...faham2 je la ek..hehehe..aku paling suka camping..sangat best..sebab tu dulu masa menengah rendah aku masuk pengakap tapi pengakap x aktif plak..bila kat maktab, aku dapat pengakap..bukan main best lagi de..pengakap nih ade banyak aktiviti..menyanyi, berkhemah..dia ade sejarah n asas yang sangat menarik iaitu cerita hutan mowgli..masa aku praktikal bukan main lagi ajar budak belakon cite mowgli...
masa perjumpaan pengakap, mesti ade laung agung, upacara bendera..macam2 lagi la..aku dah penah janji nk masukkan info tentang pengakap kan?..ni aku ade masukkan sikit2..tgk kat post baru ye...
kat SK sungai kelamah ni pun aku guru pengakap...sekarang ni aku baru ade kursus manik kayu 1..harap2 nanti dapat la kursus amik kayu 2..aku nk dapatkan manik kayu n dapatkan status pemimpin coz sekarang aku cuma penolong pemimpin pengakap je..chaiyok2!!..

No comments:

Post a Comment