Followers

Saturday, January 1, 2011

Faizal Yusof pelakon Adamaya Meninggal Dunia...

Salam....
korang ingat x entry aku pasal aku bas & komuter [klik untuk review] yang mane dalam entry tu aku ade cite pasal konduktor bas metro 41 muka cam faizal yusof????
ingat x????
hmmm...
aku ni peminat faizal yusop tu...
n tadi masa aku bukak fb..dalam fb lisa surihani (aku minat giler lisa surihani..hehehe) ..dia cakap rakan pelakonnya faizal yusof dah meninggal..sebab sakit jantung...
tekejut aku baca tentang berita yang menyedihkan ni....
then aku search dalam google pun ade berita pasal tu...


innalillahhiwainnalillahirojiun...semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman....semoga keluarga arwah tabah menghadapi ujian Allah..sesungguhnya ajal dan maut di tangan Allah...

Allahyarham meninggalkan seorang anak hasil perkahwinannya dengan bekas isterinya, penyanyi Siti Nordiana (Nana, 25) dan khabarnya isterinya sekarang sedang hamil..semoga isterinya tabah menghadapi dugaan ini....

beliau menghembuskan nafas terakhir di Hosital Pusrawi setelah mengadu sakit dada dan dikejarkan ke hopital kemudian ditempatkan di ICU.... 

antara rakan blogger yang menulis tentang berita ini ialah cikmin, shekecik dan carca marba
korang jugak boleh baca berita lanjut tentang perkara ni kat laman Mstar ni...

p/s: sama-samalah kita sedekahkan Al-Fatehah buat Roh Allayarham Faizal Yusop..Semoga Rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang beriman..aminnnn

No comments:

Post a Comment