Followers

Friday, January 22, 2010

Aku sudah menjadi Mak Lang...:)

Pada 15 januari 2010, pukul 7.58pm...kakak aku selamat melahirkan seorang bayi perempuan yang sangat comel..setelah 3 hari masuk ward, 12 jam dalam labour room..lahir la cucu mak aku yang sulung tuh...pastu diberi nama Nur Azliana Zafira..nama yang lembut n ayu..hope org nya pun begitu bila dah besar nanti...disebabkan aku nih first time ade anak buah, so aku plak yg excited terlebih..kalau aku dah menghadap dia,..memang x jadi keje lain..alhamdulillah setakat nih sihat..harap2 xkan kene kuning...comell sangat...
sekarang ni kami sekeluarga tengah tunggu kelahiran cucu mak aku yang kedua iaitu anak along aku..kakak ipar aku due minggu ni tapi doktor suh tunggu tanda sampai isnin..harap2 bayi yang bakal dilahirkan nanti sihat, cukup sifat dan normal..seronoknya dapat anak buah sekali dua orang..tu la..dulu kakak n along aku kawen selang seminggu..ni dapat anak pun lebih kurang je masanya...
ni aku upload gambar si kecil yang comelll.....
sesudah dilahirkan..tengah ambil bacaan suhu badan nih
dah wangi dah sayang....
pikir masalah dunia ke sayang?baru dua hari dah pikir masalah negara ek..bijak..bijak..
hari ni umur fira dah seminggu...semoga membesar n jadi anak yang solehah..yang penting..jgn gedik2 tau sayang..hehehe

No comments:

Post a Comment