Followers

Monday, October 20, 2008

Penatnyer...

Malam tadi baru balik dari Confidence Camp di Golden straits Villas, PD..rasanya, selain pelajar aku pun banyak dapat input2 baru..sekarang ni aku dah tau macam mane nk ajar pelajar fizik dengan lebih proper walaupun aku ni tidak terlatih....
Satu pengalaman yang menarik kat PD 2 aritu....pagi sabtu tu, aku g pantai kononnya nak jogging tapi last2 tengok laut je...kat pantai tu ader la pembetung yang di susun pastu di buh simen jadi biler air surut nampak macam
. . . .
. . . .
. . . .
. ..... . . ...

lebih kurang macam amplitud la..and then, biler ombak pukul pembetung ni kat kawasan pembetung ni je ombak tu lain jadi panjang gelombang die kecik dari sebelum langgar pembetung ni...best jugak dapat tengok diffraction of water waves.baru la aku lebih mencintai dan memahami fizik.

No comments:

Post a Comment