Followers

Monday, May 23, 2011

Trip To Sungkai - Hani's Wed

Salam...
Aku nak sambung cite ni..hehehe..Pas aku abis kursus english tu, aku terus balik ke rumah kakak akau..tapi disebabkan masa tu baru pukul 4 petang n kakak aku belum balik umah lagi..aku pun kononnya nak jenjalan pekan tampin tapi macam malas plak..so, aku decide to sleep in my car..hehehe..aku park kete kat parking majlis daerah tampin..aku pun tido...kul serdang sebab esoknya tu 7/5 haniza member aku kat UPM nak kawen..
masa atas highway baru je nak sampai ke Senawang..tetiba slow je dah...jem teruk giler..aku dgr kat radio ade eksiden kat nilai..


lama giler aku tersekat kat jem tu..sampai ke nilai la baru jalan ok...lambat gak aku sampai umah ana kat seri kembangan...

esoknya kitorang sebelum gerak ke Sungkai, kitorang breakfast dulu..g UPM amik kad..bestnya..teringat balik memori masa belajar dulu..Rindu betul nak bergelar pelajar..

Pastu gerak ke Sungkai, Felda Gunung Besout...dengan Idza, Ana ngan Diana..best giler..


Cantik Betul Hani..Suami dia ade senyuman macam dia..tu la kan..kalau dah Jodoh tu..mesti ade yang Padan kan...

Tahniah kepada Hani dan Suami..Semoga bahagia ke akhir hayat..

2 comments: