Followers

Saturday, May 28, 2011

kongsi Bibir????

Salam....
Korang pernah Kongsi bibir x?hmmmmm.....macam lucah plak soalan ni kan...oppsss...sebenarnya isu yang aku nak kongsi ni sikit pun x lucah..tapi mungkin bunyinya la agak lucah skit..hehhehe....xper...meh sini aku cite camne datangnya perkataan KONGSI BIBIR atau Bahasa Inggerisnya LIPS SHARING (hahaha) tu.....

macam ni citenya.....
bulan 2 ari tu aku ade g satu kem ni..kursus berbentuk kem..yang mana kami peserta kursus merupakan guru-guru baru posting dalam lingkungan 3 tahun. kami perlu berkhemah selama 5 hari 4 malam disana dengan semua teknologi disimpan oleh penganjur..maknanya xde handphone ke i-pod ke apa ke....so...bila dah 5 hari dalam kawasan separa hutan / kebun getah tu..kita makin rapat la dengan peserta-peserta...aku x kenal sangat peserta lelaki..cuma ade soang coursemate aku kat UPM dulu je....
so..dengan peserta perempuan..lagak kami amcam dah bertahun kenal...mudah mesra, masa nak mandi kalau ade yang tak bawak pencuci muka, boleh je mintak n kongsi dengan yang lain...
nak dipendekkan cerita, 
hari terakhir kursus tu ade majlis penutup dan penyampaian sijil..so, kitorang kene la berpakaian formal dengan kasut tertutup bagai..aku plak kebetulan masa nak mula je majlis penutup..peserta-peserta perempuan masing-masing dok touch up make up masing-masing..aku palk boleh telupe nak kuarkan lipstick aku..aku dah paking abis dah..so, aku tanya la kat member sorang ni (nama terpaksa dirahsiakan) aku cakap "nak mintak lipstick skit bleh?telupe nk kuarkan la tadi"
kenapa aku berani mintak??sebab bagi aku normal je benda tu....
lepas tu dia dengar je soalan aku terus dia jawab " EH..MANE BOLEH KONGSI BIBIR" dan terus menyimpan lipsticknya....hahahaha..tegamam gila aku masa tu...ak pernah dengar plak macam tu..akakakaka.....lawak-lawak....malu pun ade..aku terus pandang ke depan..hahahahaha...memang xboleh luper la.....maaf ye kepada si polan tu..hehehehe 

No comments:

Post a Comment