Followers

Sunday, January 30, 2011

Shawl Gipsi...OK ke?



Skang ni dah macam trend kan pakai tudung ni...ramai yang dah pakai tudung...cun je masing2 nampak..nak nak pulak banyak sungguh fashion tudung ni...
aku pulak kalau dulu masa memula pakai tudung dulu..ingat tak dulu tudung yang macam kain batik tu..lembut je...pastu ade pulak tudung bawal yang mahal tu...uishhh..yang banyak duit je mampu beli tudung bawal tu..aku ingat lagi tudung bawal pertama aku along aku yang belikan untuk aku ngan angah...masa tu along belajar kat KL..ade lagi tudung tu tahun 2001 kalau xsilap. sebab tudung tu mahal kan..sampai skang boleh pakai lagi..elok je....
dulu pakai tudung ni xde nk belit2 je..jatuh kebawah je..tak reti la katakan..dari matrik sampai la ke u...xreti nk belit tudung..reti sikit2 je...tu pun kengkawan ajar..pastu abis belajar keje sementara pun same je..cam selekeh je...tapi masuk je maktab...tengok kengkawan pakai shawl...teringin giler nak pakai..so masa dinner sains 2 tahun 2009 kat kings hotel melaka...aku pun apalagi siap beli shawl warna biru kat pasar malam dulu tuh..pastu membelitnya satu hal pulak...hahaha..sejak tu mcam2 shawl aku pakai..best je rasa..pastu tahun lepas mai ajar aku pakai tudung syria..best jugak..hahaha..last week belajar pakai tudung awning...org cakap cun..hahaha "kembang" sekejap...
pastu kakak aku suh pakai tudung gipsi..aku tak tau la...tudung tu ade besi yg comel kat hujungnya...
untuk BUNGA pic ni saya amik kat difference source..sama2 la kita belajar eh..hehehe...semua gambar aku amik dari google image tapi pastu di'link'  ke blog individu...harap2 xamarah ye..untuk rujukan semua...
Pictures of  LATEST SHAWL GIPSI
yang ni ialah tudung shawl gipsi kat atas ni diambil gambar dari SELAYANGBARU. Comel je patung tu pakai kan....
yang kat atas ni gambar shawl gipsi yang diambil dari blogshop ARDINIHUMAIRA. ARINDINIHUMAIRA tengah wat promosi shawl ni skang beli 4 percuma satu...jom la grab..
camne nak pakai shawl ni? ok kat bawah ni cara nak pakai...diambil dari blog letshoptilldrop. blogshop LETSHOPTILLDROP pun ade promosi..beli 3 shawl dapat free postage....jom ramai2 SERBU!!!!
OK..ni picture cara nk pakai..for bunga..enjoy ya...
memula..pastu....
hasilnya...tada.....

ingat nk beli satu la shawl camni nanti..tapi xleh bawak g keje..kang ade yg lebam kene libas kang..hehehe..bawak jalan2 pun jangok gak nih...hehehe..enjoy (^___^)

No comments:

Post a Comment