Followers

Sunday, January 9, 2011

Perasaan....

Salam
entry kali tentang perasaan..
bukan perasaan aku je..tapi..aku nak ajak korang berkongsi perasaan dengan aku..
okey...pernah x...
korang rasa sesuati di dalam hati korang...
tapi..apa yang korang rasa tu tak sepatutnya korang rasa?
pernah x?
ye la....aku tanya bukan apa...
sebab hati dan perasaan ni kita bukan boleh kawal...
contohnya bila kita suka or benci kat seseorang...
bukannya kita boleh kawal pun..
orang ni nak suka la..
orang ni aku nak benci la...
boleh gitu???
mesti tak boleh kan??
tu la...perasaan ni..kengkadang..kita tersuka kat orang yang tak sepatutnya..
contohnya kawan baik kita (kawan baik yg berlainan jantina eh)...
itu sume boleh merosakkan persahabatan kita kan?
macam-macam kan tentang perasaan ni...
susah nak duga kan...
renung-renungkan lah....

2 comments:

  1. kadang2 mmg susah la elak perasaan2 mcm ni...

    ReplyDelete
  2. betul tu..cuma kene kawal la..hehehe....
    jangan ikut sangat perasaan..

    ReplyDelete