Followers

Thursday, January 6, 2011

Kekasih Baru....

Salam...
kontroversi x tajuk entry kali ni?
hehehhehehe.....
sabo2..xde sape nak cari kekasih baru..hehehe
sbenarnya aku punya lappy kesayangan dah out of service..
makanya..terpaksa beli pc baru..

kali ni aku nak beli desktop komputer je...
aku ingat nak beli monitor LCD..comey skit..pastu beli RAM besar skit ngan hard disk sebab aku n adik aku adalah pemain game komputer yang tegar..aku rasa itu la puncanya laptop aku rosak motherboard sebab overload...asyik on je..kengkadang bukan online pun tapi bergilir-gilir main game..
hahahaha
senang aku nak wat keje kat rumah
cuma kat tempat keje kene la menumpang komputer sekolah buat sementara waktu..
penat seyhhhh...
susah betul la..skang ni teknologi menentang aku..hopefully after this...
all will back to normal...
aminnnn...

p/s: itu je la penyelesaiannya agaknya..ade rezeki lebih nanti leh la beli laptop plak untuk kegunaan kerja....

No comments:

Post a Comment