Followers

Sunday, April 26, 2009

Perkhemahan unit beruniform (Pengakap) IPGM zon selatan - Kursus manikayu Peringkat 1

penatnya...aritu aku camping kat kem kaizen, pekan nanas, Johor,..best gakla. tapi disebabkan ini kursus untuk jadi pemimpin pengakap disekolah, jadi ia banyak LDK...x banyak aktiviti yang mencabar,,tapi apepun aku tetap rasa penat dan best...lagi 2 minggu unit aku kene g Bina Insan Guru(BIG) kat pengkalan balak plak..yg ni akan dipenuhi dengan aktiviti yang mencabar
ok berbalik kepada campin di kem kaizen, aku belajar macam mane nk handle pengakap disekolah nanti..memang seronok..aku rasa bila aku dah posting nani, aku nk ambik kursus manikayu peringkat 2 dan 3 plak pastu nk dapatkan 2 biji manikayu boleh jadi pemimpin..sekarang ni status aku cuma penolong pemimpin coz cuma ada sijil peringkat 1 je. aku memang suka campin walaupun ader sikap penakut..hehehe..
nanti biler aku dah transfer gambar dalam laptop, aku upload gambar camping kat blog ni ek..ok
assalamualaikum

p/s: nanti aku nk post info tentang pengakap,...nantikan...

No comments:

Post a Comment