Followers

Thursday, April 16, 2009

BANJIR!!!!!!!

semalam melaka cuti coz sambutan ulangtahun pengisytiharaan melaka sebagai bandaraya bersejarah, tapi aku xdapat nk relax coz umah sewa aku dilanda banjir..abis buku aku basah..buku2 penting untuk unit aku pun hancur gak...miza ngan zatul printer terendam...barang2 pun x abis kemas..gambar umahh aku banjir tu ader dalam kamera yg tah kat mane ntah..mungkin kat umah sewa baru diorang coz aku dah kemas barang kat rumah aishah dah..xder menatang tu...semalam pas tolong housemate aku pindah barang, aku g umah aishah dalam kul 9.30 la..penat giler,angkat barang, tong gas pun aku angkat gak..aku x duk ngan diorang dah coz senang nk discuss assignment ngan aishah...lagipun nk praktikum nanti duk umah aishah gak..aku malas nk angkut banyak2 kali..bak kata orang Nogori, "maleh den nak mengendeh-ngendeh" itu memang bombastik maksudnya tu...
nanti biler aku dah save gambar dalam pc,aku upload dalam blog ni ek..ok chow

No comments:

Post a Comment