Followers

Monday, April 13, 2009

3 bulan 1 hari


Hari ni genap 3 bulan 1 hari aku bergelar guru pelatih KPLI.. xsangka dah 3 bulan aku menetap dan bermastautin kat melaka ni...dan 3 bulan gak la aku tahan duk umah sewa aku tu..insyaAllah bulan 5 ni aku pindah umah member aku kot tapi xtau macam mane nk bgtau housemate aku..bukannya aku x ngam ngan housemate aku, tapi kalau boleh, nk cari rumah yang selesa sikit...tiap2 bulan bayar sewa 250 sebulan..tapi ruamh x selesa..kawan aku duk umah teres sewa sebulan baru 300..selesa..lebih 50 ringgit je...
sekarang ni aku bakal ngajar sains sekolah rendah...kalau dari segi content, sains sekolah rendah ni memang x susah tapi cabarannya tinggi dari segi kita nak fahamkan student (pupils) coz student kiter sumer bawah 12 tahun..nak bagi diorang faham konsep sains tu memang sangat tinggi cabarannya...entrah berjaya ke x la aku ni..insyaAllah kot....
kat sini minor aku English ngan pendidikan seni..akku suka pendidikan seni tapi kene mendalami lagi coz dulu xpenah amik seni masa sekolah menengah.


ni gambar student 2 amanah masa aku PBS 2 minggu kat SK Palong 4 bulan 3 ari tu..seronok diorang biler aku nk ambik gambar diorang...
kat sini aku kawan ngan aishah ngan rose..best kawan ngan diorang...(^_^)
sebenarnya aku skrang ni dalam library tengah nk cari bahan nk wat alat bantu mengajar.....tapi teringat palk dah lama x update blog..syok palk tulis blog ni..macam tulis diary..dulu aku rajin tulis diary tapi skarang dah 5 tahun x tulis diary.....
oklah sampai sini dulu ek...nk sambung keje......
asslamualaikum

No comments:

Post a Comment