Followers

Saturday, April 11, 2009

Result Fizik SPM 2008

masa result spm nk kuar hari tu, aku yang berdebar2.terasa balik debaran masa aku nk ambil result spm masa tahun 2003 dulu...ye la bukan ape aku risau disebabkan aku xterlatih untuk mengajar, result student jatuh..debar2 pun, terpaksa tunggu gak..last - last aku call je skolah tanya tentang result fizk..
alhamdulillah walaupun aku ni masa ngajar fizik tu x terlatih, tapi result SPM fizik sekolah tu peratus lulusnya meningkat,,harap2 student aku dapat menyambung pelajaran...


tadi aku g umah kawan aku eliss kahwin..dah kawin dah dier...bgsla..aku ni masih banyak yg nk di buat...belum sampai seru lagi nk kawin..hehehe...tahun ni je lebih 3 orang member aku kawin..mungkin memang tahun ni tahun kawin kot..dah la tu, sume yg dah kawin 2 temanya purple..termasuklah abang ngan kakak aku purple gak..mungkin every year ader warna - warna tertentu kot..eh dah menyimpang dari tajuk result SPm..takpe la..sampai sini dulu yer
bye..Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment