Followers

Friday, April 16, 2010

Camping

Salam...Aku suka camping walaupun aku bukan seorang yang sangat berani..sebenarnya boleh diakatakan agak penakut..contohnya aku takut naik jambatan gantung kat kem lenggong perak..tapi masa first time je..pastu mesti aku nak naik lagi..macam flying foz pun camtu..memula takut tapi pastu nak wat lagi..cuma aku surrender kalau suh wat "mlm burung pungguk" banyak2 kali..huuuiiii..itu yang cek paling takut tuh...hehehe

Minggu ni ade perkhemahan pengakap peringkat daerah tampin kat tapak perkhemahan pasir besar..aku dusuruh anta n jemput budak je..tadi aku stay sampai 2.45 pastu anta budak ke kem...trus balik ke rumah..n esok aku kene ade di sane kul 8 pagi coz tetiba nama aku dah dimasukkan ke dalam senarai fasilitator..fuhh....tekajuit (tekejut dlm loghat minang)...tapi xper..aku memang suka pun..aku yang mintak kat cikgu kamalludin kalau ade apa2 aktiviti pengakap, aku nak join...tu yang dapat tu kot..hehehe

seronotnya...tapi debar gak..tetiba je nak g jadi fasi..xtau pape pun..tentatif pun xtau....hehehe..ini dah boleh dikatakan fasi bidan terjun la nih..hehehe....bila sampai kat tapak perkhemahan tuh tadi, teringat kenangan zaman aku sekolah menengah masa aku camping pengakap, kadet polis kat situ dulu..masih ade lagi tapak khemah aku..tapi aku tengok tempat yang aku slalu pasang khemah tu pengakap pompuan yang duk..bertentang dengan khemah students aku..jgn main mata dah la ye..hehehe


malam ni nak tido awal...harap2 dapat bangun  macam biasa la..aku ni kalau cuti sabtu ahad, mata memang xkan terbangun kul 5.30pagi de..mesti lewat dari tu..mintak2 dpat la bangun kul 5.45..dapat ke?heheeh..we will see.... :D

No comments:

Post a Comment