Followers

Friday, October 21, 2011

Kursus KSSR PJ Tahun 2

Salam....
dah lama x update blog ni disebabkan keadaan lappy aku yang semakin tenat.. nak wat macam mane..dah memang tenat pun..skang ni number key ngan arrow key aku dah x boleh guna dah...so..bila dapat komputer   yg ok baru la aku dapat update blog aku ni...




actually aku dah seminggu berkursus di tampin...kursus KSSR Pendidikan Jasmani...aku sebenarnya gantikan kak yam sebab kak yam g kursus KSSR Pendidikan kesihatan kat SK Taman Seri Rembau..
memula aku cam xbrape nk g la sebab aku bukan opsyen PJ... then.. fikir-fikir balik...mungkin aku dapat belajar cara mengajar Pendidikan jasmani dengan lebih dalam lagi...so...
i came here... got alots of knowledges..meet new friends... i enjoyed it...plus....skang aku dah tau gallop tu apa...hahaha..dah tau asas gimnastik dan pergerakan irama...boleh la kau ajar kat budak PJ aku tahun 3A tu..thanks kak yam..hehehe...
macam-macam idea ade tuk bebudak ni after exam...hopefully dapat la buat..idea sains bercampur aduk dengan idea PJ....kene cuba la asingkan...
and for all PJ's teachers out there..bersyukur la sebab PBS Pj for very easy compared to other subjects....
penilaian mudah dan banyak pilihan...
next time insyaAllah aku akn cuba belajar upload dokumen-dokumen KSSR sains dan PJ..nanti nk kene wat 2 in house training plak....hmmmm...

k la ye..setakat tu je la skang ni ye.....hehehe....love my life....love u guys..

No comments:

Post a Comment