Followers

Saturday, October 29, 2011

Demam Bola: N.Sembilan Vs Terengganu

Salam..
Saat dan ketika ini aku sedang menggunakan lappy adik aku yg comel ni..hahaha..biasa la..lappy aku tu next week aku nk g anta klinik,...dah hampir "nazak" dah keyboard...alphabets puna de yg dah wat hal dah..simpan dan bawak kehulu kehilir pun useless kan...so..setelah aku bertanya beberapa orang..aku dah tau "klinik" mane nak anta lappy aku tu..sayang kat dia...banyak berjasa kat aku tu....

ok..back to the topic....

the main reason aku sedang menggunakan lappy adik aku sebab sekarang aku kat umah along aku...n esok..adik beradik aku yg lelaki semuanya nak g tengok perlawanan bola sepak..PIALA MALAYSIA AKHIR...NEGERI SEMBILAN kesayangan aku menentang TERENGGANU....
:::kredit to Mr. Google::

korang suka tengok perlawanan bola????
to be honest..aku xminat sebenarnya..xsuka tengok n tunggu gol tu..tapi kalau musim bola aku memang xmenang la nk tgk tv sebb yang lagi 4 orang tu minat sangat bola,,,selalunya aku akan buat keje lain or tido je...
tahun ni ari tu dua kali akak aku ajak g stadium paroi..aku xingat plak N9 lawan mane..tapi ade dua kali la...nak dijadikan cerita aku ni yang memang xminat tengok bola ni..bila nasuk stadium,....hahahaha..lawak plak,.first time tengok perlwanan bola live..cam jakun pun ade....excited tengok team penyokong bola sepak n9 dengan cheers n dengan kompangnya...bila start je lawan...semangat nk menyokong tu naik...amboiii...dalam pada xminat tu..haa,,,ambik kau,,sekali gol...dengan aku-aku sekali menjerit....hahahaha
penangan tengok secara live....

ni besok ni xtau la macam mane ramainya orang tu....bg yg belum penah g tengok live tu..try la skali memang lain rasanya..semangat tu tetiba je akan menyusup masuk ke badan..hehehe

so...semoga esok penyokong kedua-dua pasukan xde la wat hal bukan..aku walau xminat,...aku tetap sokong NEGERI SEMBILAN...HOBIN JANG HOBIN....

OK..KAT SINI AKU LETAK GAMBAR2 PASAL PERLAWANAN ESOK....KREDIT TO MR GOOGLE N FACEBOOK FRIENDS
hahaha..bayangkan kalau betul-betul ade rusa n penyu cam gini...

yang ni pun menarik gak ni..thanks Mr Google

dan setakat tu je gambarnya..selamat menonton dan menyokong di SSA.....

No comments:

Post a Comment