Followers

Sunday, July 17, 2011

My D.I.Y. project is in progress!!

Salam...Apa khabar anda semua..(perasan konon ramai yg baca blog ni..hehehe)
KOrang buat apa hujung-hujung minggu ni?
hmmm...semalam aku g kenduri Radzi..dah kawen dah dia dengan Atie..semoga bahagia ke akhir hayat..okeh..sejak dua tiga menjak ni...bila tgk org kawen..rasa lain je/...hahahaha...seru aku dah sampai ke??
opps...ok la tu cite lain..seje je nak jadikan intro entry aku yang selalu mengarut ni...

okeh...korang ingat lagi x pasal aku nak wat project DIY?? ingat x? ingat x???
tak ingat?? xpe ..klik je previous entry aku....boleh refresh balik....
Nak dipendekkan cerita..selepas dapat gaji last month..aku pun semangat la beli barang-barang nak mulakan projek ni..so...step 1 aku dah amik..but then..sibuk dengan sukan..science month..aku jadi lupe sekejap..malam tedi tengah2 tengok TV teringat plak..so..aku mulakan la step tu iaitu membentuk...so sekarang..tinggal 2 step terakhir je...kalau jadi..aku akan dedahkam apa D.I.Y aku tu sebenarnya...bukan xnak cite dulu..takut dah citergempak2 skali tak jadi plak...aduhhh....malu mak nyah...hehehe
ok la my beloved readers..nak tengok dah kering lum yg aku wat tadi eh..bye..sayang korang... xoxo

3 comments: