Followers

Thursday, July 28, 2011

Aduhh..dapat gak update Entry akhirnya....

Salam...Apa khabar anda disana?
dah lama dah xdapat update blog ni..bukan sengaja tau..sebenarnya hari2 aku nk update dengan pelbagai cerita n luahan hati aku..namun....
tatkala aku ingin meng"login"kan blog aku ni...xboleh sebab aku xdapat nak taip password sebab lappy aku wat hal lagi...
dah dekat seminggu dah xboleh tekan nombor...kalau tekan satu nombor contohnya no 2, akan keluar sampai lima enam digit seperti 32478....tension mak...nyah....
hari ni aku try dapat plak..sooo..kene la mulakan dengan mengupdate rasa hati aku ni...
tolong la lappy jangan rosak...
duit banyak nk pakai ke arah lain ni....risau tul....jangan jadi macam hujung tahun lepas lagi dah la...
aku sayang lappy aku ni...
laptop pertama seumur hidup aku yang dah hampir 26 tahun ni..sayang oooo....
bukan senang nak dapat....
dah la aku dah dididik tuk dapatkan sendiri guna usaha sendiri apa2 yang aku inginkan..jadi bila dah dapat....memang sayang sangat...aku akan senang je nak nangis kalau kete aku kemik ke...rosak ke..tapi pastu pening nk pikir mane nak cekau duit nak repair..hehehe...
oklah..
jadi kesimpulannya..aku dah dapat aktif semula dalam arena pemblogan dan juga SAYANGILAH HARTA BENDA ANDA...
babai sume....

No comments:

Post a Comment