Followers

Monday, June 13, 2011

Tiada tajuk yang dapat kufikirkan untuk entry ini....

Salam....
aku pun xtau la....aku nak tulis apa sebenarnya...aku rasa....lain...naik sekolah ni.....xseperti yang aku bayangkan...tanggungjawab kepada anak didik tetap aku jalankan dengan bersemangat..insyaAllah...
kelainan yang tak terungkap..yang sukar diungkapkan dengan kata-kata...atau mungkin memang tiada perkataan yang wujud untuk mengungkapkan makna kelainan itu....hati...bercampur baur...macam - macam perkara difikirkan....
tak tau luahkan macam mane...rindu sangat kat ayah...
ari tu dapat mesej dari bank islam i-card..promosi sempena hari bapa....
sayu sangat rasanya....ayah xdapat tgk kami semua berjaya dalam hidup...
semoga ayah tenteram di sana....
hai..kenapa la dengan aku ahri ni agaknya...
aku pun xtau.....korang tau??

No comments:

Post a Comment