Followers

Sunday, June 26, 2011

D.I.Y...Rajin ke aku ni?

Salam....
tadi sesambil aku tunggu website SAPS tuk masukkan markah....aku bukak la blog blogger wanita di malaysia ni...
pastu aku bertambah semangat nak wat sesuatu DIY untuk projek besar aku tahun depan...
aku memang dah lama nak try wat sendiri benda2 tu sume but xde sape2 sokong aku...
ade yg cakap membazir masa la...ayat yang best lagi.."rajin ke kau nak buat?"
haaa...tak terjawab aku...rajin ke aku ni?
kalau ikut kamus aku yang bernama Amyza ni...macam xbrape rajin..tapi aku memang berangan sangat nak wat sume tu...minat memang ade..cuma nak kene rajinkan diri sikit je lagi....
pastu lepas je aku tgk blog2 mereka...aku jadi bersemangat plak....biar la org sekeliling x sokong aku...aku rasa seolah-olah mendapat sokongan dari blogger2 tu...best2...harap2 jadi la...
pasni aka esok nak wat list apa DIY yang aku nak wat dulu n then barang yang nak dibeli..rasanya next week dah bleh start cari barang..wat sesikit dulu..banyak masa lagi..hehehe....
apa projek besar tu???
haaa...TUNGGUUU......

No comments:

Post a Comment