Followers

Thursday, December 16, 2010

Lappy AKu masuk Ward

Seriously...mood aku yg berkobar2 nak update blog dengan cerita aku di Miri dan Cameron Highland sudah hilang...mne peginya?
sebabnya lappy kesayanganku sudah masuk ward...
skang ni ade kat umah abg aku kat KL..
ntah bila la ade free time nak g jemput dia balik ntah ni...
ni pun nasib baik along aku tinggalkan netbook adik aku kat rumah
dapat la guna untuk facebook dgn blog ni...
sedih...
banyak cerita nak kongsi..tapi..
nak buh gambar..xdapat..
xpe...
akanku cuba cari image yang sesuai..
InsyaAllah..
Chaiyo2.... 

5 comments:

  1. lappy masuk wad xpe jgn diri sndiri..g CH...mesti bestkan...

    ReplyDelete
  2. amy nnt update cite miri..x sbr nk bace..hehehhe
    -idza-

    ReplyDelete
  3. zura : tu la..kalau diri sendiri masuk ward..abis la..hape pun tarak...hmm..g CH memang best cuma first time g drive sendiri so banyak tempat xtau nak g..

    idza: nanti malam ni aku update..adik aku dah nak amik net book ni..next week aku g amik laptop aku kot harap2 dah betul2 ok la...nanti aku singgah UPM eh

    ReplyDelete