Followers

Wednesday, December 29, 2010

Kerja..Cuti dah Abis...

Salam..
Esok 29 hb Disember bermula kerja untuk sesi persekolahan 2011...
maknanya...
CUTI DAH ABIS..KEJE LA..XRETI2...
hehehe
dah xboleh la sakan bercuti membesarkan badan yang dah sedia besar tu..hahaha
sepanjang hampir dua bulan tumpang cuti budak sekolah nih...
aku rasa bosan yang amat sangat..
walaupun ade masa seronok iaitu masa aku g cameron, miri, Kuala Lumpur dan Melaka...
aku jugak rasa seronok masa g kelas tekwando..
even though lepas tu badan aku akan sakit..
sebab berlawan..
tapi best..
release tension beb...
aku slalu ade pepatah tentang cuti ni...nak tau x?
hmmm...kalau korang xnak tau pun aku tetap nak bgtau gak..hehehe
bukan korang boleh halang aku pun kan...
okay..
"MASA KERJA, NAK CUTI TAPI MASA DAH CUTI NAK KERJA"
hehehe
xbrape nak puitis la ayatnya kan..tapi kira boleh la kan..
soooooo...
skang ni..waktu untuk KERJA!!!!!

hilangkan kebosanan ini...
Esok ada meeting untuk tahun 2011..pastu dah start pendaftaran murid untuk sekolah aku la...
makanya..tahun 2010 dah tamat la bg aku...
minggu depan dah mula kerja secara rasmi..okeh..
see u next entry..
aku memang xbrape pandai nak wat ayat penutup..hehehe

terima je la ye..
 

No comments:

Post a Comment