Followers

Tuesday, May 18, 2010

Kantin sekolah...

Kenapalah kantin sekolah aku makanan mahal-mahal...xpernah aku jumper kantin sekolah yang jual mahal..dah tu sumer fail math ke apa ntah.. ade ke patut kuih satu harganya RM 0.30 (30 sen) tapi kalau amik 3 kuih dia kira RM1 (singgit).aku penah tanya kenapa satu 30sen bila 3 singgit?bukan 90sen ke? orang2 iaitu pekerja n tuan kantin tu wat dek jer..budus tul..hangin je satu badan.. tadi aku amik sayur n ikan..nasik 5 suap harganya 4 hengget..adussss.....kalau ade yang beranggapan boleh berjimat kat sekolah..maka anggapan tu otomatik salah kat sekolah aku...

kalau aku cakap nak makan mee budak, dia amik mee budak (murid) yang ade dalam pinggan plastik kecik tu n then dia transfer ke pinggan kaca besar pastu harganya 2 hengget. tu x buh ayam tu..kalau ade ayam 3 hengget.

aku dah slalu sound dah..tapi sumer pekerja kantin tu pekak kot..ade ke patut keropok ikan yang kering tu 3 ketul 50sen..bukan keropok lekor...tapi keropok keping yang kering tu....aku tanya apsal mahal sangat??? dia boleh wat xdengar je...

agaknya diorang dah di brain wash yang mana otak diorang kan terima soalan yang mempertikaikan harga makanan kot.cam b _ _ _ _ _ g je...

bawak bekal lagi baik sedap n murah..kat kantin tu dah la xsedap makanannya..

1 comment: