Followers

Monday, May 31, 2010

Exam

Bermula 1 jun – 4 jun 2010 murid-murid SK Sungai Kelamah akan menghadapi peperiksaan Pertengahan Tahun…Penat gak aku kene wat 4 paper exam English year3, sains year 4 and 5 pastu PJK tahun 4…memula ingat nak guna stensil n gelek..tapi maklumlah aku ni wanita generasi muda..hahaha..mane aku tau guna benda tu..aku cuba belajar n dah tau dah nak guna tapi nak print atas stensil tu sebelum gelek je untuk 20 pages aku amik masa satu jam setengah..lama betul…bila dah print aku anta gelek..tak Nampak pulak..Paper sains kan perlukan banyak gambar..so gambar2 tu x Nampak dengan jelas walaupun aku x scan pun..aku amik gambar tu dari sumber yg boleh di[ercayai n then aku taip sendiri soalan..Last2 aku phostat je...RM41.50 untuk 3 paper,,ade lagi 1 paper iaitu PJK lum print lagi..tengoklah nanti aku nak guna teknologi moden ke teknologi lama..hehehe..
Dalam TV sibuk cakap dunia dah moden masyarakat dah maju tapi sesekali kita kene ingat x semua masyaratkat maju n moden..heheeh..
Ntah ape-ape ntah aku merapik ni..dah jadi habit aku lari n kuar dari tajuk..hahaha..
Papepun..Hopefully all my pupils will answer all questions and hopefully they will not submit blank paper…kalau anta kertas kosong memang aku hangin..dah penat2 aku potostat..diorg xnk jawab plak…
Hehehe…tunggu resultnya masa cuti ni eh…

No comments:

Post a Comment